Vybudovať silnú a hodnotnú značku trvá vo väčšine prípadov roky. Prísť o ňu sa dá obratom.
Online reputačný manažment pomáha firmám predísť problémom s online reputáciou, ktoré číhajú na internete. A ak problém už existuje, dokáže ho napraviť.
Tento sprievodca vám prinesie odpovede na otázky, ako využiť nástroje online reputačného manažmentu pri budovaní značky a ako predísť poškodeniu vášho mena na internete.
OBSAH SPRIEVODCU
1. KAPITOLA - Úvod do online reputačného manažmentu
2. KAPITOLA - Základné princípy budovania pozitívnej reputácie
3. KAPITOLA - Prečo vám monitoring môže zachrániť kožu
4. KAPITOLA - Pozitívne, negatívne a neutrálne výsledky vo vyhľadávaní
5. KAPITOLA - Regresívne SEO
6. KAPITOLA - Ako sa zachrániť, ak už horí